Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Παρουσίαση του Αντώνη Σαμαρά στους Καταριανούς επενδυτές:


"Γεια σας , καλέ. Είμαι ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, καλέ. Με δημοσίεψαν οι μεγαλύτερες εφημερίδες του κόσμου, που έσωσα την Ελλάδα καλέ και με δημοσίεψαν οι ελληνικές εφημερίδες που έκανα επίταξη και ήρθα πρώτος στις δημοσκοπήσεις και βάζω φόρους στα αγροτεμάχια από το πρώτο τετραγωνικό μέτρο και θα ξεφουσκώσω τα λάστιχα των τρακτέρ αύριο - μεθαύριο .

Δεν είμαι επαίτης, ούτε ζητιάνος. Έχω φέρει εδώ 49 επιχειρηματίες και πουλάω ό,τι έχω και δεν έχω σε εξευτελιστικές τιμές, πάρε - πάρε. Έχω τράπεζες στη φτήνια. Εθνική, Αλφα 1,20 ευρώ , Γιούρομπανκ 0,70 ευρώ, Πειραιώς 0,30 ευρώ και δώρο αυτή την υπέροχη τσατσάρα  δωρεάν. Βοηθήστε την ανακεφαλοποίηση, καλέ.
Πουλάω αυτό το μπικ μισό ευρώ και λιμάνια, ΟΠΑΠ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, πάρε, πάρε. Έχω τον πρόεδρο της ΕΥΔΑΠ εδώ, έχουμε νερό να ποτίσετε όλες τις ερήμους στο Κατάρ, να γίνετε ζούγκλα. Πάρτε ΕΥΔΑΠ, τιμαί λογικαί, όσο ένα εμφιαλωμένο νερό. Βοηθήστε την αποκρατικοποίηση, καλέ.
Τι σας έχω φέρει, έχω πράγμα που σπαρταράει, πάρε- πάρε. Έχω Ακτορα πρώτης ποιότητας, πάρε- πάρε, αλλά και δώσε- δώσε οδικά έργα και λιμάνια κατασκευάζουμε και Αττική Οδό στο Κατάρ κάνουμε, και μεταλλεία χρυσού αν έχετε αγοράζουμε , πάρε- πάρε, σπαρταράνε.

Έχω φέρει και Βαγγέλη Μαρινάκη εδώ, να αγοράσει προπονητή και τον Σισέ. Ευχαριστώ πολύ Τσάκα για την υποδοχή. Μου υποσχέθηκε να φέρει πριιγκιπα  για την Ελλάδα ολόκληρη. Τι να πουλάμε ένα - ένα τα πράγματα; Να τα πουλήσουμε όλα μαζί να ξεχρεώσουμε. Εκτός απο τη Βουλή,γιατί δεν αφήνουν να την πουλήσουν οι υπάλληλοι της Βουλής για να έχουν δουλειά, καλέ.

Έχω εδώ καλέ και βλέπετε δίπλα μου,  διευθυντή του Μουσείου  Ακρόπολης. Θα μου πείτε καλέ, τι χρειάζεται στο Κατάρ αυτός.; Πουλάμε και το Μουσείο Ακρόπολης , καλέ, με όλα τα εκθέματα και όλους τους Καλαματιανούς υπαλλήλους μαζί. Θα βάλουμε ροδάκια στο Μουσείο και μετά Συγγρού, Αμφιθέας φτάνουμε στο λιμάνι Σόσκο και το φέρνουμε Κατάρ να χεστείτε, καλέ, στα πετροδόλαρα.

Παρακαλώ Καταριανοί προσέξτε. Αν δεν τα πάρετε εσείς θα τα πάρει Τούρκος Ερντογάν, που είναι εδώ Κατάρ, μένουμε στο ίδιο ξενοδοχείο και στο ίδιο δωμάτιο. Προσέξτε καλέ, θα μας αγοράσει καλέ, δεν θα ξέρουμε πού να βάλουμε τις τουρκικές λίρες.

Είμαι εδώ, καλέ, για το κυνήγι των  επενδύσεων, ενώ έχω  και άλλα πολλά κυνήγια, με τρακτέρ, ανεργία, φοροδιαφυγή κλπ. Βοηθήστε με, γιατί θα με πάρουν στο κυνήγι καλέ. Πάρε, πάρε, πάρε!

Νόμος και Επίταξη

Παροξυσμός και ντελίριο επικρατεί σε όλη την Επικράτεια, για το μοναδικό φαινόμενο "Αντώνης Σαμαράς". Το τελευταίο κατόρθωμα μετά τις επιτυχημένες επιτάξεις, όπου επέβαλε το "Νόμος και Τάξη", είναι ότι προηγείται η ΝΔ σε 643 δημοσκοπήσεις με καρμπόν διαφορά γύρω στο 1,90 %.

Οι δημοσκόποι, που έχουν να πέσουν μέσα από την Τουρκοκρατία, συμφωνούν απόλυτα αυτή τη φορά. Προσθέτουν μάλιστα ότι υπάρχει αυξητική τάση της ΝΔ, η οποία προσδιορίζεται στο σχετικό πίνακα που θα παρουσιάσει απόψε η "Ανατροπή":

28 Φεβρουαρίου: Διαφορά 2,9%
28 Μαρτίου: Διαφορά 3,9%
28 Απριλίου: Διαφορά 4,9%
28 Ιουνίου: Ελάτε πιάστε μας
28 Νοεμβρίου: Γ@μάμε και δέρνουμε

Η φοβερή διαφορά προκύπτει από την επίταξη στο μετρό, όπου  ο πρωθυπουργός μας δεν μάσησε και οι απεργοί γύρισαν στη δουλειά τους με την ουρά στα σκέλια, αλλιώς θα πήγαιναν στη Γυάρο, που έχει όπενιγκ το Σαββατοκύριακο.

Η επιτυχία της επίταξης ήταν απίστευτη. Για το λόγο αυτό, θα γίνεται πλέον το ίδιο κόλπο σε όλες τις απεργίες - και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες - όπως θα δούμε αμέσως.

Κυκλοφορεί μετ´ επιτάξεως, λοιπόν, ότι θα έχουμε αυτές τις μέρες, τις εξής επιτάξεις:
Δευτέρα: Λεωφορεία
Τρίτη:  Τρόλεϊ
Τετάρτη: Τρακτέρ
Πέμπτη : Καράβια
Παρασκευή: Αεροπλάνα και βαπόρια και με τους φίλους τους παλιούς.
Σάββατο: Τρένα
Κυριακή: Υπερσιβηρικός σιδηρόδρομος.

Στα σχέδια Σαμαρά είναι και οι προληπτικές επιτάξεις. Σε μία μέρα μπορεί να έχουμε μέχρι 200 επιτάξεις και 320 επιστρατεύσεις. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθούν 35000 νέες θέσεις εργασίας, για όσους διακινούν φύλλα πορείας και θα κερδηθεί άνετα και ο πόλεμος κατά της ανεργίας.

Από το πρωί ο πρωθυπουργός δέχεται στο Μαξίμου τα συγχαρητήρια του  Βενιζέλου, για την σκληρή και άτεγκτη στάση που τηρεί σε όσους προδότες δεν σέβονται το Μνημόνιο. Τον Κουβέλη τον έχουν κλειδώσει στην κουζίνα για να μην ορμήξει και φιλήσει παθιασμένα τον Σαμαρά και εκτεθεί με τις δηλώσεις του, ότι διαφωνεί τάχα με τις επιτάξεις.

Το βράδυ ο εξολοθρευτής Αντ. Σαμαράς γιόρτασε οικογενειακά την σκληρή στάση του στις απεργίες και τον θρίαμβο στις δημοσκοπήσεις, μαζί με τους κυρίους Δένδια, Χατζηδάκη, Κεδίκογλου. Ακουσαν τραγούδια της επίταξης και της επιστράτευσης, όπως το "Παιδιά, της επίταξης παιδιά", "Βάζει ο Δένδιας την στολή του, βρε τον φουκαρά" κλπ. Στη συνέχεια παρακολούθησαν το βίντεο Χαϊκάλη - Αδωνι Γεωργιάδη.

Μετά τα μπινελίκια χαλάρωσαν βλέποντας τη σειρά "Νόμος και Επίταξη".
(Από την Εφημερίδα των Συντακτών)

15 σχόλια :

  1. gerolyke άνοιξε το e-mail σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/2/13 20:55

    ακριβως....πελεκαμε την κλιτσα με κοφτερο σκεπαρνι, με αριδι τρουπαμε και ανοιγουμε την τρουπα να μπει το ραβδι.......προτιμαμε ραβδι απο μυγδαλια..αιντε κανα φτελιο...σκιζαρι εχουν μονο οι μερακληδες......αμα καταφερεις και το φτιασεις....θα το κανω και εγω,και θα κερδισουμε 300 μετοχες του ταχυδρομικου ταμιευτιριου....gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για πολέμα σου έστειλα και παράδειγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ3/2/13 00:04

    ΣΑΣ ΛΕΩ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙ.ΤΩΡΑ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ ΕΧΕΙ ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ.ΔΙΣΤΥΧΩΣ ΝΙΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΣ ΑΠ ΑΛΛΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ.ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑ ΕΛΕΕΙΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ.ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑ Η ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΤΕΒΑΖΕ ΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΩΝΥΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΡΗΣ ΤΣΙΡΙΜΟΠΑΝΟΥ3/2/13 00:07

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ " Ανώνυμος είπε". ΚΟΥΚΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ Ο ΝΙΣ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ site ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΥΑΛΟΚΑΜΕΝΟΣ3/2/13 00:09

    ΣΑΣ ΛΕΩ ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙ.ΤΩΡΑ ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ ΕΧΕΙ ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ.ΔΙΣΤΥΧΩΣ ΝΙΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΣ ΑΠ ΑΛΛΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ.ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑ ΕΛΕΕΙΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ.ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑ Η ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΤΕΒΑΖΕ ΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΩΝΥΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΡΕΝΤΕΖΕΛΑΣ ΚΑΙ ΑΡΗΣ3/2/13 00:12

    ΜΠΙΡ ΑΛΛΑΧ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος3/2/13 00:25

    Η δύναμη του παραδείγματος.

    Ελπίζω να καταλάβατε ότι η τεχνολογία δίνει το δικαίωμα στον άγνωστο να παίζει όπως θέλει...

    Άρη μου, κάποτε είχα γράψει (επειδή κατέιχα το σπορ του μπλόγκερ) ότι μόνον η αγωγή και η παιδεία μπορεί να εμποδίσει τύπους σαν αυτόν που αναδημοσίευσα και έχει εμέσει εδώ μέσα με πολλά ονόματα.

    Αγνοήστε λοιπόν τύπους που βρωμίζουν το ιστολόγιο, συνεχίστε να τσιγκλάτε, να διαφωνείτε, να καυτηριάζετε, να λέτε τη γνώμη σας όποια κι αν είναι αυτή, αλλά σε τύπους σαν αυτόν με τα κεφαλαία, τα γκρίκλις και τα φασιστοειδή αγνοείστε τους. Ας παρεμβάλλονται, εσείς απαντάτε σε όποιον θέλετε, αυτή είναι η λύση και όχι οι προτροπές διαγραφής.

    Ο Νις ξέρει πολύ καλά ότι αν τα σχόλια τύχουν λογοκρισίας (δηλαδή να αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεώς του ή πολύ περισσότερο να διαγράφονται) με μαθηματική ακρίβεια θα μηδενιστούν.

    Άντερα χρείαζονται,αυτοσαρκασμός, χιούμορ και ειλικρινής κατάθεση απόψεων. Οι κοπριές μόνο για τα λάχανα!!!!!!

    Άρη, συγνώμη που αναδημοσίευσα το άρθρο, αλλά έπρεπε για να ενισχύσω τα επιχειρήματά μου.

    Έχω πάλι παραδεχθεί λάθος μου, αλλά κάποια ζούδια αντί να σκύψουν στην όποια αυτοκριτική, χοροπήδησαν σαν πιθήκια. Ε, λοιπόν θα αλλάξω εγώ τη συμπεριφορά μου, την αγωγή μου και την καταγωγή μου γιατί κάποιοι έχουν μυαλό αμοιβάδας και άμα τους κάνεις κριτική το μόνο που ξέρουν είναι να ξερνάνε βρισιές και αιμοβορίες?????


    Εν κατακλείδι,όποιος θέλει απαντά σε όποιον και προσπερνά ......παράσιτα!!!

    χψ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/2/13 05:11

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος3/2/13 08:38

    χψ
    Έχω πάλι παραδεχθεί λάθος μου, αλλά κάποια ζούδια αντί να σκύψουν στην όποια αυτοκριτική, χοροπήδησαν σαν πιθήκια. Ε, λοιπόν θα αλλάξω εγώ τη συμπεριφορά μου, την αγωγή μου και την καταγωγή μου γιατί κάποιοι έχουν μυαλό αμοιβάδας και άμα τους κάνεις κριτική το μόνο που ξέρουν είναι να ξερνάνε βρισιές και αιμοβορίες?????
    ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΑΛΟ Ε ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΩΓΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος3/2/13 08:58

    ΧΨ
    Αγνοήστε λοιπόν τύπους που βρωμίζουν το ιστολόγιο, συνεχίστε να τσιγκλάτε, να διαφωνείτε, να καυτηριάζετε, να λέτε τη γνώμη σας όποια κι αν είναι αυτή, αλλά σε τύπους σαν αυτόν με τα κεφαλαία, τα γκρίκλις και τα φασιστοειδή αγνοείστε τους. Ας παρεμβάλλονται, εσείς απαντάτε σε όποιον θέλετε, αυτή είναι η λύση και όχι οι προτροπές διαγραφής.
    ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΩΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος3/2/13 09:02

    ΧΨ
    Άρη, συγνώμη που αναδημοσίευσα το άρθρο, αλλά έπρεπε για να ενισχύσω τα επιχειρήματά μου.
    ΓΛΥΦΕΙ ΚΑΙ ΜΕΜΦΕΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΟΝ ΑΡΗ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΙΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος3/2/13 19:13

    από το Ζαπειο 1,2,3, στο Ζάπειο 1453. κερκόπορτα τέντα.
    *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος3/2/13 19:33

    Ο πιο αξιόπιστος πολιτικός
    χαχαχαχαχα
    πκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.