Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Επιστολή – Κραυγή απόγνωσης αριστούχου 15χρονης μαθήτριας


«Η ζωή μου>>

Είμαι μαθήτρια της Γ’ γυμνασίου. Αποφάσισα να σας στείλω αυτό το e-mail διότι την μητέρα μου δεν την ακούει κανείς.
Μεγάλωσα χωρίς πατέρα διότι έτσι ήθελε ο Θεός, επίσης δεν γνώρισα ούτε τον αδελφό μου από θέλημα Θεού.
Η μητέρα μου είναι καρκινοπαθής και αιμορροφιλική (νόσο Von. Willebrand). Το επίδομα της πρόνοιας δεν το έλαβε την περνούν λέει επιτροπή (ΚΕΠΑ).

Της κόβουν την αναπηρική σύνταξη από το ΙΚΑ (235 ευρώ). Μου έκοψε τα αγγλικά και τα ισπανικά και φυσικά δεν έχουμε πλέον να πληρώσουμε τα καθημερινά μας έξοδα.
Ψάχνει να βρει δουλειά μα φυσικά δεν βρίσκει και αυτές που βρίσκει δεν την παίρνουν για τους παραπάνω λόγους. Θα μπορούσε να δουλέψει και ας ρισκάρει την υγεία της.

Απευθύνομαι σε εσάς επειδή εσείς μιλάτε κάθε μέρα σε αυτούς τους πολιτικούς που εγώ δεν μπορώ. Θα ήθελα να τους πείτε:

Ευχαριστώ που είμαι 15 χρονών μαθήτρια του 19.5 και σκέφτομαι να παρατήσω το σχολείο και να ψάξω για μια δουλειά.

Ευχαριστώ διότι αναγκάζομαι να βλέπω την μητέρα μου να καταρρέει μέρα με τη μέρα.

Ευχαριστώ που δεν έχω τα απαραίτητα για να επιβιώσω.

Ευχαριστώ που δεν μπορώ πλέον να ονειρεύομαι το οτιδήποτε.


Ευχαριστώ που θέλω να πάρω τη μητέρα μου και να φύγουμε όχι σε άλλη χώρα αλλά σε άλλη ήπειρο.

Πέστε τους επίσης ένα μεγάλο «ΜΠΡΑΒΟ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ» να μας ισοπεδώσετε και να μας οδηγήσετε σιγά σιγά στην καταστροφή.

Με εκτίμηση…..»

8 σχόλια :

  1. Ανώνυμος12/7/12 23:56

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ Ο ΜΕΡΚΕΛΟΔΕΗΤΕΜΠΟΡΟΜΠΑΖΟΝΙΟΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕΡΙΚΑ ΠΕΡΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος13/7/12 00:34

    ΚΑΤΩ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΝΑΖΙΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/7/12 01:47

    kai panw o syeiza toy nis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/7/12 12:18

    ΚΑΠΙΤΑΛΝΑΖΙΣΜΟΣ ΑΝΟΗΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΒΛΗΘΕΙ.ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΕ ΣΤΗ ΓΛΑΝΙΤΣΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος13/7/12 12:19

    ΑΛΛΑ ΜΟΥΓΚΑΜΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ.ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος13/7/12 14:51

    ασε τωρα καιει στου γειτονα η φωτια......το μαρτη αλλαζει.......gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος13/7/12 16:01

    γεμισε το αγλαια κυριακου απο ανωνυμους ,πολιτες και αξιωματικους του ναυτικου,δινουν αιμα για τα δυο διδυμα, βοηθωντας τους γιατρους στην προσπαθεια που κανουν να τα σωσουν..........ΑΥΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ...........ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΡΚΕΛΗΣΤΕΣ....ΧΩΡΙΑΑΑΑΑ.gerolykos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το δημοσιεύσαμε εδώ:

    http://hamomilaki.blogspot.gr/2012/07/15-epistoli-15xronis-aristoyxou.html

    Καλό βράδυ :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
•Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα διαγραφής σχολίων χωρίς καμία προειδοποίηση.